torsdag 11 juli 2013

Wow :-)

Hej min Vän!

Mitt huvud gör ont. Jag tror jag behöver rymma iväg en liten stund...  Alla barn och allt skoj är fantastiskt roligt. Att höra, se och veta att barnen leker och har roligt på sommarlovet är väl det bästa av allt! Träffa vänner de knappt ser på ett helt år och ändå leka så bra! Dans, mamma pappa barn, vatten, bad, bo i varsitt rum, kortspel, tävlingar av alla slag är några av de lekar som hunnits med idag. Vi vuxna har fått varit med hur mycket vi velat... Ibland ville vi och ibland inte:-)

Min fina vän Ingela och jag har hunnit med en heldagars här hos oss! Mysigt. Här sitter tre ugglor på bryggan en liten stund och skvallrar


Självklart blev det dansträning och sedan uppvisningar, vet inte hur många .....  Lisa, Jane, Tobias, Elin och Julia

Sedan kom Isak och Robert förbi och ville ut och fiska och de fick både stora och små fiskar, fy! Jag vågar knappt kolla på dom .....  (fiskarna alltså....)



Tack alla för en mysig dag!!!! I morgon drar jag på hemlig ort ..... men inte för alltid:-) KRaaaam så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar