lördag 13 juli 2013

blåbär och fotboll ....


En VARM och härlig fredag där barnen gick till skogen och faktiskt hittade en del blåbär med morfar ...  Så frukost får ätas naken i morgon bitti. Blåbärsgröt med mjölk:-)



Vi åkte senare iväg till ett utomhus bad med basäng i Delsbo där det var 28 grader i vattnet (till och med jag badade)... och min vän Jennie som bor i Delsbo hämtade vi upp på vägen. Jennie har jag känt och jobbat med många många år och är en god vän med familjen! Så fick vi träffa henne också! Så mysigt!





Vi kom hem runt 18 tiden och då var det fortfarande 23 grader och sol ... Härligt! Nu börjar det blåsa så jag tror jag blåser omkull om jag går ut. Kollar fotboll (HUR ska det gå,,,) samtidigt som detta inlägg försöker bli klart (tagit snart en timme...........) grrrrr


Kraaam





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar