fredag 12 juli 2013

Myyysigt!



Tåg till Sundsvall och sitter nu på bussen på väg 'hemåt' igen..   85:- dit och 85:- hem. Malin och jag har gått i skolan ihop och lärde känna varandra när vi var bara fem år gamla. Sedan lämnade hon oss och flyttade till Sundsvall i mellanstadiet:-( vi har ändå hållt kontaken fast ibland träffas vi bara någon ggr per år. Känns ändå som det var igår.....när vi väl ses! Vi e rätt lika:) Vi fick en dag ihop på stan och vi var in i bara två affärer... Sen var det glass på en parkbänk i solen och en latte på ett fik och lunch på en restaurang:-) Oj vad sex timmar gick fort. Med mig hem fick jag 4 par byxor för 100kr styck. (ska visa dom sen!) en liten present var till tjejerna. Jag vet att man inte behöver och de förväntar sig inget heller men JAG älskar att köpa nått jag vet att de vill ha och blir glad av! Hur kan man längta hem efter EN dag när man får vara på stan med världens bästa kompis?




                                                  Tack för en supermysig dag!! Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar