söndag 3 februari 2013

Trött ....


Jag är så trött och då får jag alltid "svidiga" ögon ....
Jag tror jag sov tre timmar i natt eftersom min lilla loppa hade ont i magen (vet inte om hon åt något/eller för mycket godis) på kalaset.. Vet inte hur många gånger hon och jag var vaken mitt i natten. Jag lade i alla fall i en maskin tvätt klockan halv 1 och en klockan 2 ...... Kräk är inget vidare!! I kväll har hon ätit kyckling och ris och känner sig bra?? Men så klart trött, så i morgon blir en "hemma dag" fast hon själv vill gå till kompisarna o leka, men eftersom jag ändå inte ska iväg så får hon vara hemma!
Det är lyx att slippa "vabba"! Att slippa känna att barnen får inte bli sjuk för jag kan inte vara ledig/hemma, hemska tanke!

Sov Gott så vaknar vi med nya krafter!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar