lördag 16 februari 2013

"mello"


Nu har även jag lite feber... men bara lite=ingen! Jag har inte tid, lust och möjlighet att bli minsta sjuk nu, så jag tänker absolut inte slappna av, lägga mig ner och känna efter!
Jag tänker däremot lägga mig efter "mello", eller kanske redan nu (Sverige har ju ändå redan bestämt att vi inte ska vinna två år i rad.....)
Tänkte få några timmar innan "nattaktiviteterna" med att alla byter platser, upp och dricker vatten, alvedon osv börjar. Just nu är den breda sköna sängen tom, men på morgonen vet man inte alls hur den ser ut. Det kan vara en, två, tre eller fyra som ligger där:-)


Hoppas DU mår bra och att du har en bra lördag!  Så här ser mina händer ut nu, ska försöka vara rädd om dom, inte bita, använda handkräm och inte diska. Haha


Sen till det här med färger på kläder! Jag har alltid (oftast) svart som jag trivs bäst i !! Men som är tråkigast ...
Nu försöker jag komma fram till om jag passar bäst i rött, blått, grönt eller orange ....... Svårt !!
Själv tycker jag rött e supersnyggt (på andra)! Grönt har jag just börjat älska, blått har varit favorit men börjat tröttna på och orange ser man lätt blek o trist ut i .... HJÄLP!



????????????????

2 kommentarer: