lördag 16 augusti 2014

Love Forever och massa bilder :-)


Jag har massa att visa & berätta. Så mycket att jag inte vet var jag ska börja...   Men jag börjar med en ny favorit jag fick idag! Sååå härliga tavlor med bra tänkvärda texter...

                     Med 12 barn .. är man kanske redan familjeexpert, fina Mirka visade oxå kläder .


                                                    Du bara måste in och kika och beställa !

                                     Det blev en härlig dag med massa nya & gamla vänner💜



Vilket gäng! Tack för en lång rolig dag ute på Formex mässan, såå snygga kläder från Love Forever som man bara "vill ha" ... Gå in och kika DU med !!

                                                                    Jag, Åsa & Ankie
Goa Johanna Toftby som fixade allas hår så fint, här med Lulu (som dessutom lånade min bh som var två storlekar för liten...)
Anna och jag passade bra ihop:-) Jag har på mig en skön byxdress och Anna en härlig tunika i samma färg.

                                 Tanja Fylking vet hur man gör... Och har gängets fastaste rumpa:-) 


                                        Några hade även på sig snygga smycken från By Billgren


                                                                Carola kom oxå förbi...


Fick främmande av en av mina bästisar "hemifrån"som sover över, myyyys!! Jenny, Julia & jag gick runt hörnet och åt..

Puss & Kraaam

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att träffa dig fina Kin! Hoppas det blir snart igen! KRAM Åza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Åza! Även om jag hört mycket om dig (så man tycker man känner varandra) redan var det roligt att få träffa dig "på riktigt:-)" Stor Kram och krya på dig !!

      Radera