onsdag 18 april 2012

Lite nytt blir man pigg av....


Jag e verkligen urusel på datorer! Jag satt uppe till över halv 1 igår natt och försökte mig på att förnya och göra min sida lite roligare med nya färger osv. Tänkte att jag haft lika sedan jag började blogga för ca 9 månader sen (då borde jag kunna lite..) Och så fort jag gjorde något visste jag inte hur jag skulle göra för att komma tillbaka dit jag var igen ... hmmmm

Hoppas du tycker den e lite bättre i alla fall!

Av en ren slump kollade jag runt på nätet, letar var och vilken dator jag kan köpa. MÅSTE byta ut min gamla som varken har tangenten på Ö kvar och massa andra konstiga saker... Hamnade på "blondinbellas" blogg. Aldrig läst den innan. Blev glad, förvånad och väldigt positiv då hon hade lagt upp denna bild, kunde lika gärna vara MIN ...

Hon skrev: Denna cappuccino från Kringlan på Linnégatan är himmelskt god!

"Bella, Jag vet att du tjuvläser min blogg:-) Det gör inget. Jag ska börja tjuvläsa din också :-) !! Hi hi"

Kraaam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar