onsdag 27 juni 2012

Blandat ....


Barnen har bäddat och ska sova i lekstugan som står på tomten ..... jag tror inte det kommer funka men vi får väl se när det blir kallt, myggen kommer och det börjar bli mörkt :-)


Vi har spenderat eftermiddagen hos min syster och hennes familj. Hela härliga Magnusson släkten var på plats (och dom e några stycken ...) vi åt, drack och spelade kubb &VÅRT lag vann !!!!

Min snälla mamma hade bokat "en hemlis" till Jane långt innan.. Så de var iväg på restaurang och sedan Bio, mysigt!

Jag fick mig en liten stund för mig själv på bryggan innan barnen kom från skogen och som tur var hade de inte sett någon björn. De hade varit och klättrat i berg och stannat o fikat 2 gånger. De var ute och gick nästan två timmar. Rätt duktigt för att vara så liten ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar